javljanje vodomera

Zaposlovanje

Prosta delovna mesta:


» KNJIGOVODJA «

Zahtevane kompetence

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo poleg splošnih pogojev, ki jih določajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati še naslednje pogoje:

  • Višja ali visoka šola s področja računovodstva z najmanj 3 leti delovnih izkušenj na področju računovodstva ali
  • najmanj V. stopnja izobrazbe (srednja šola – štiri letna srednja ekonomska šola ali druga srednja šola z 5 leti delovnih izkušenj na področju računovodstva
  • računalniška znanja (e-pošta, word, excel…)
  • drugi pogoji: izpit B kategorije

Opis dela in nalog

Naloge, ki se bodo opravljale na tem delovnem mestu so:

  • prevzem in oddaja pošte, sprejem telefonskih klicev in strank, priprava potnih nalogov, zbiranje, preverjanje in analiza finančnih podatkov, stroškovno knjigovodstvo, kontiranje in knjiženje računov ter izdaja računov, notranja kontrola knjiženih računov, knjiženje bančnih izpiskov, sodelovanje pri računovodskih analizah, nadzoru in revidiranju, IOP in opomini-spremljanje obveznosti in terjatev, elaborati cen, saldakonti kupcev in dobaviteljev, inkaso, sodelovanje s strankami, obračun storitev etc.
  • prevzem in oddaja ter  knjiženje pošte,
  • sprejemanje telefonskih klicev,
  • sprejemanje strank,
  • vodenje ustrezne dokumentacije s področja dela,
  • vzdrževanje, obdelovanje in predstavljanje podatkov s področja dela,
  • sodelovanje z drugimi oddelki,
  • blagajniško poslovanje,
  • nabava pisarniškega materiala,
  • pregledovanje in povzemanje uradnih podatkov s področja dela,
  • zbiranje in obdelovanje ter predstavljanje podatkov s področja dela,
  • Inkaso firme in gospodinjstva, vodenje evidenc
  • Mesečni obračuni komunalnih storitev,
  • Vodenje ustrezne dokumentacije s področja dela (inkaso, izvršbe, izdaja rednih računov,…)
  • Reševanje reklamacij
  • Razna poročanja, statistika,
  • Priprava kalkulacije cen, elaboratov
  • TRR in blagajniško poslovanje
  • Knjiženje in uvoz izpiskov,
  • Saldakonti
  • Zbiranje, preverjanje in analiza finančnih podatkov (inkaso, kalkulacija cen,…)
  • Izdajanje računov na podlagi strojnih listov in pogodb, kontiranje in knjiženje
  • Opomini in izvršbe, izterjava,
  • Vzdrževanje, obdelovanje in predstavljanje podatkov s področja dela (inkaso, kalkulacije cen, TRR,…)
  • Sodelovanje z uporabniki in lokalnimi skupnostmi po navodilih nadrejenega (občani, občina Prevalje, ostale komunale,…)
  • Opravljanje ostalih del po navodilih nadrejenega
  • nadomeščanje v direktoriju

Z izbranim kandidatom oziroma kandidatko bo sklenjeno delovno razmerje za določen čas 3 mesecev z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas s polnim delovnim časom

Delo se bo opravljalo v poslovnih prostorih delodajalca občasno zunaj poslovnih prostorov , skladno z zahtevami za nemoten potek delovnega procesa. Delo poteka enoizmensko.

Dodatne informacije lahko kandidati prejmejo na telefonsko št.041371015.

Postopek prijave

Kandidati so dolžni prijavnici priložiti življenjepis iz katerega so razvidne predvsem delovne izkušnje, strokovna znanja in kompetence. Prijavo z dokazili lahko pošljejo:

  • v elektronski obliki na e-naslov info@jkp-log.si ali
  • po pošti na naslov JKP Log d.o.o., Dobja vas 187, 2390 Ravne na Koroškem

Rok za prijavo je do 11.3.2025 do 13.00 ure v tajništvo podjetja na naslovu Nicina 1, Prevalje.

Prijave, prejete po roku za prijavo ne bodo uvrščene v nadaljnji izbirni postopek. Neizbrani kandidati bodo o izboru pisno obveščeni v osmih dneh po zaključenem postopku izbire.

JKP Log d.o.o.

Direktorica
Marjetica Tasič Bukovec

KONTAKTNI PODATKI

  • Dobja vas 187, 2390 Ravne na Koroškem
  • +386 (0)2 87 05 741
  • info@jkp-log.si

BONITETA

Naša spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje strani in vodenje statistike ogledov. Več si lahko preberete tukaj.
se ne strinjam
se strinjam